NL
| LOGIN
×
 

FAQ - Veelgestelde vragen

OVERZICHT

VRAGEN OVER HET PRODUCT
1. Zijn alle rozen die in de webshop verkrijgbaar zijn echt?
2. Welke collecties en doosformaten zijn er?
3. Welke rozendesigns zijn er mogelijk?
4. Hoeveel rozen bevinden zich in de dozen?
5. Hoe verzorg ik mijn arrangementen?
6. Moet ik de Infinity-rozen water geven?
7. Waarom blijven de 'Infinity-rozen' zo lang goed?
8. Kan aanj het arrangement een wenskaartje voor de ontvanger worden toegevoegd?
9. Wat moet ik doen, als ik voor een groter evenement meerdere arrangementen nodig heb?

VRAGEN OVER DE WEBWINKEL
1. Hoe geef ik een bestelling door?
2. Wat gebeurt er na het opgeven van mijn bestelling?
3. Kan ik mijn zending volgen?
4. Wat gebeurt er bij diefstal of schade door een ongeluk?
5. Hoe kan ik mijn bestelling laten versturen naar een afleveradres dat afwijkt van het factuuradres?

VRAGEN OVER DE VERZENDING
1. Wat kost het verzenden?
2. Welk verzendbedrijf levert de bestelling af?
3. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van aflevering?
4. Kan ik de afleveringstijd precies bepalen?
5. Naar welke landen wordt er verzonden?

VRAGEN OVER DE BETALING
1. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
2. Worden mijn betalingsgegevens beveiligd en zodanig doorgegeven, dat ze voor derden niet zichtbaar zijn?

VERZORGINGSTIPS
1. De conservering
2. De verwerking
3. Tips

 

Vragen over het product
  1. XZijn alle rozen die in de webshop verkrijgbaar zijn echt?
    Ja, de rozen van de 'Infinity Collection' zijn echt en natuurlijk.

  2. XWelke collecties en doosformaten zijn er?
    Onze arrangementen zijn er in ronde en vierkante vorm. Daarnaast kunt u steeds kiezen uit de kleuren wit en zwart. Elke combinatie is verkrijgbaar in de afmetingen mini, small, medium large en in zowel de Luxe als Infinity-variant.

  3. XWelke rozendesigns zijn er mogelijk?
    Onze arrangementen worden aangeboden in een eenkleurig design. Daarnaast maken wij op verzoek ook meerkleurig gemengde en gepersonaliseerde designs, bijvoorbeeld in de vorm van initialen of een hart. Neem hiervoor contact met ons op via info@fleursdeparis.nl, zodat wij uw individuele wens kunnen vervullen.

  4. XHoeveel rozen bevinden zich in de dozen?
    Afhankelijk van het individuele formaat van de roos en de vorm van de dozen worden de arrangementen gemaakt met de volgende aantallen:

    Mini: 1 roos
    Small: 4-5 rozen
    Medium: 8-12 rozen
    Large: 18-25 rozen
    Petit Luxe: 26-38 rozen
    Luxe: 36-49 rozen

  5. XHoe verzorg ik mijn arrangement?
    De arrangementen moeten op een tochtvrije plaats in huis worden geplaatst. Ook direct zonlicht of vocht moet worden vermeden, zodat uw rozen er langer mooi uit blijven zien. Gedetailleerde beschrijvingen voor de verzorging zijn te vinden op de pagina Verzorgingstips.

  6. XMoet ik de Infinity-rozen water geven?
    Nee. Onze Infinity-rozen zijn met behulp van een delicaat proces geconserveerd en hebben geen water nodig.

  7. XWaarom blijven de 'Infinity-rozen' zo lang goed?
    Op het moment dat zij op hun mooist zijn, worden onze 'Infinity-rozen' op delicate wijze met natuurlijke vloeistoffen behandeld, waardoor er water wordt onttrokken aan de bloemen en deze een zekere elasticiteit krijgen. Ze zijn qua uiterlijk en bij aanraking niet van verse rozen te onderscheiden!

  8. XKan aan het arrangement een wenskaartje voor de ontvanger worden toegevoegd?
    Ja. U kunt in het daarvoor aangegeven tekstveld een persoonlijke boodschap invoeren. Deze wordt op het wenskaartje gezet.

  9. XWat moet ik doen, als ik voor een groter evenement meerdere arrangementen nodig heb?
    Laat ons via info@fleursdeparis.nl weten wat u nodig hebt en wij bespreken vervolgens de verschillende mogelijkheden met u. Op deze wijze krijgt u de perfecte rozenarrangementen voor uw evenement.

 

Vragen over de webshop
  1. XHoe geef ik een bestelling door?
    1. Selecteer de vorm, kleur, formaat en het gewenste design van de doos van uw voorkeur.
    2. Plaats het product in het winkelmandje.
    3. Als u geen andere arrangementen meer wilt toevoegen aan uw winkelmandje, gaat u naar de kassa en volgt de aanwijzingen in het bestelproces.
    4. Voer daarna eventueel een persoonlijke tekst in voor het wenskaartje of laat dit leeg.
    5. Vervolgens kunt u de verzend- en factuurgegevens en de gewenste wijze van betalen invullen.
    6. Daarna bevestigt u de aankoop.

  2. XWat gebeurt er na het opgeven van mijn bestelling?
    Na ontvangst van uw bestelling wordt binnen enkele minuten een geautomatiseerde opdrachtbevestiging verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres. Als u geen e-mail van ons ontvangt, controleer dan de map met ongewenste e-mail.
    Zodra wij de bestelling hebben verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail van de verzending met daarin de track & trace-code van UPS en de factuur.
    Bij overige vragen omtrent de bestelprocedure kunt u uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice, via e-mail op info@fleursdeparis.nl. U ontvangt dan direct antwoord op uw vraag.

  3. XKan ik mijn zending volgen?
    Zodra wij uw bestelling versturen, ontvangt u een geautomatiseerde bevestiging van verzending. Daarnaast sturen wij u op dezelfde dag ook uw persoonlijke UPS track & trace-code toe. Hiermee kunt u zien waar uw pakket zich op dat moment bevindt.

  4. XWat gebeurt er bij diefstal of schade door een ongeluk?
    Alle leveringen die door ons worden verstuurd, zijn verzekerd tegen diefstal en schade door ongelukken. Onze rozenarrangementen worden door UPS met zorg behandeld, zodat uw bestelling in onberispelijke staat bij u aankomt. Daarnaast beschermen wij de rozen in de verzenddozen, om er zeker van te zijn dat ze niet beschadigd worden. Zodra de schriftelijke ontvangstbevestiging heeft plaatsgevonden, vervalt de verzekeringsdekking.

  5. XHoe kan ik mijn bestelling laten versturen naar een afleveradres dat afwijkt van het factuuradres?
    Bij de check-out kunt u een afleveradres invoeren dat afwijkt van het factuuradres. Wij verzenden de bestelling naar dit adres, terwijl u zelf de factuur ontvangt.

 

Vragen over de verzending
  1. XWat kost het verzenden?
    Voor standaard leveringen binnen Duitsland berekenen wij € 4,95 (incl. btw) per bestelling. Bestellingen van meer dan € 100,00 worden gratis verzonden.
    Overige verzendkosten:

    StandardExpress
    België - € 9,95
    Bulgarije - € 9,95
    Denemarken - DKK 75,00
    Duitsland € 4,95 € 9,95
    Estland - € 9,95
    Finland - € 9,95
    Frankrijk - € 9,95
    Griekenland - € 9,95
    Ierland - € 9,95
    Italië - € 9,95
    Kroatië - € 9,95
    Letland - € 9,95
    Litouwen - € 9,95
    Luxemburg - € 9,95
    Nederland - € 9,95
    Oostenrijk € 6,95 € 9,95
    Polen - zł 99,95
    Portugal - € 9,95
    Roemenië - € 9,95
    Zweden - SEK 105,00
    Zwitserland - CHF 14,95
    Slovenië - € 9,95
    Spanje - € 9,95
    Tsjechische Republiek - € 9,95
    Hongarije - € 9,95
    Verenigd Koninkrijk - £9,95
    VAE - AED 129,95
    Verenigde Staten / Canada - $ 9,95

  2. XWelk verzendbedrijf levert de bestelling af?
    Wij verzenden met DHL.

  3. XWat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van aflevering?
    Als u niet aanwezig bent op het moment van aflevering, kunt u met het bezorgbedrijf overeenkomen dat zij de bestelling afgeven.

  4. XKan ik de afleveringstijd precies bepalen?
    Dat is helaas niet mogelijk. U ontvangt van het bezorgbedrijf een e-mailbericht met daarin de tijdsspanne waarin de bezorger langskomt. Daarnaast kunt u het pakket online volgen.

  5. XNaar welke landen wordt er verzonden?
    Op dit moment leveren wij in heel Europa alsmede in de VS en Canada.

 

Vragen over de betaling
  1. XWelke betaalmogelijkheden zijn er?
    Er kan betaald worden via SOFORT banking, creditcard, PayPal en vooruitbetaling via overmaking.

  2. XWorden mijn betalingsgegevens beveiligd en zodanig doorgegeven, dat ze voor derden niet zichtbaar zijn?
    Uw persoonlijke gegevens worden tijdens het bestelproces versleuteld met SSL (Secure Sockets Layer) via het internet doorgegeven. Wij beveiligen onze website en overige systemen via technische en organisatorische maatregelen tegen verlies, verstoring, toegang, wijziging of verspreiding van uw gegevens door niet-bevoegde personen. Ook bij eventuele restitutie kunnen de volledige creditcardtgegevens niet worden ingezien.

 

Verzorgingstips

XDe conservering

Voor onze arrangementen uit de FLEURS DE PARIS Infinity Collection gebruiken wij echte rozen die met behulp van een bijzonder complex proces zijn geconserveerd. Hierdoor kunt u 1 tot 3 jaar van de rozen genieten.

De door ons geselecteerde rozen zijn door ervaren specialisten op het hoogtepunt van de bloei gesneden, zodat u ze jarenlang op hun mooist kunt bewonderen.

Dankzij het toevoegen van een natuurlijke vloeistof wordt het verwelkingsproces voorkomen en blijft de schoonheid van de rozen natuurlijk behouden.

Extra kleurpigmenten maken daarnaast een groot scala aan kleuren mogelijk, waardoor de in de natuur aanwezige nuances worden uitgebreid met meerdere tinten.

 

XDe verwerking

Na ontvangst van uw bestelling wordt ieder arrangement afzonderlijk en met de hand gemaakt.

Speciaal opgeleide experts zorgen daarbij door strenge controles, dat zowel de rozen als de hoedendozen van Franse snit voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen.

Vervolgens wordt ieder arrangement uiterst zorgvuldig verpakt door onze medewerkers, zodat het veilig kan worden vervoerd.

 

XTips

Om de houdbaarheid en de kwaliteit van de rozen zoveel mogelijk in stand te houden, geven wij u de volgende tips:

  • De rozen zijn zodanig in de doos geplaatst, dat zij er niet uit kunnen vallen. Toch verzoeken wij u om het arrangement met zorg te behandelen en het niet om te keren of ermee te gooien.

  • De rozen hebben geen water nodig, dit zou de houdbaarheid verkorten.

  • Veelvuldig aanraken moet vermeden worden, daar het huidoppervlak vochtig is en de rozen hun vorm en kleur door het contact met vocht kunnen verliezen.

  • Plaats de rozen niet in het volle licht. • Het beste is om het arrangement bij kamertemperatuur en op een schaduwrijke plek te plaatsen.

  • De kleurpigmenten van de rozen kunnen soms afgeven. Plaats het arrangement daarom zodanig, dat het niet in contact komt met kwetsbare stoffen als kleding, gordijnen en ander textiel.

  • Stof verwijderen gaat het beste met droge lucht of een zacht kwastje.

 

Wij wensen u veel plezier met uw arrangement uit onze Infinity Collection! Uw team van FLEURS DE PARIS

 


Volg ons op

Abonneren

Vooruit-
betaling

FLEURS DE PARIS
DEUTSCHLAND GMBH

Postadres:
Sophie-Charlotten-Straße 92
14059 Berlin

info@fleursdeparis.nl